Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

3 Ağustos 2014 Pazar

Forever Drive v1.07 MOD APK - PARA HİLELİ

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Forever Drive v1.07 MOD APK, farklı bir evrende araba sürme deneyimi yaşayacağınız son derece basit ama iyi düşünülmüş telefonu aldığım ilk zamanlarda oynadığım eski bir oyundur. Yapımcı firma Red Robot Labs artık eskisi gibi aktif değil ancak bir çalışma içinde olduklarını biliyorum... Oyunda yaşanan parasal sıkıntılardan dolayı MOD yani sınırsız para hileli olarak sunuyorum bu sayede tüm özellik ve araçlara rahatlıkla sahip olabileceksiniz.. Oyun içi kontroller ekranın sağ veya sol kısmına dokunma ile olmakta keyif alınabilecek zamana karşı hızın önemli olduğu bir yarış oyunudur. Forever Drive Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 2.500'den fazla indirilmiştir.
Oyunumuzdan Görüntüler



Forever Drive v1.07 MOD APK
Kurulumu
Forever Drive v1.07 MOD APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
Forever Drive v1.07 para hilesi : oyuna giriş yaptığınızda paranıza bakmanız yeterlidir.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

106 yorum:

  1. 1.vyorum hocam ss londonu armv6 icin yaparmisiniz ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oyunun keyfini çıkarın hocam,
      Striker Soccer London armv6 olmuyor

      Sil
  2. Kasım Can Şahin3 Ağustos 2014 15:42

    Hocam telefonumun ( galaxy gio ) android sürümü froyo . burdaki oyunlar çalışırmı ? Ve sizce kiesten güncellesem daha ii mi olur yoksa bu hali daha mı iyi ? İyi çalışmalar ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam çoğu oyun 2.3.6 gingerbread istiyor sorun yaşayabilirsiniz. önerim cihazı güncellemeniz

      Sil
  3. Flick Tennis 3d mod oluyor mu hocam ?

    YanıtlaSil
  4. Hocam multiplayer oyun varsa ekleye bilirmisiniz ?
    Bu arada eskiden bu oyunu oynamistim fercekten eglenceli bi oyun. Her kesetavsite ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam multiplayer oyun bulursam siteye eklerim elimde yok şuan için

      Sil
  5. Hocam bakar mısınız

    YanıtlaSil
  6. Hocam biz nasil bir isim yazmamiz lazim bu oyunda yardim edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam isim yazıp oyuna giriş için internet bağlantısı gereklidir.

      Sil
    2. Cok saolun hocam simdi deniyecegim

      Sil
  7. Hocam ofm para hilesi veya top eleven token hilesi yok mu ?

    YanıtlaSil
  8. hocam oyun için sağolun double dragon trilogy armv6 oluyorsa ekler misiniz siteye birde güzel sürükleyici bir oyun ekler misiniz siteye ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Double Dragon Trilogy armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  9. Toprak hocam GT-s5570i serisi arvm6 yoksa 7 mi olur ve bu arvm ne oluyor aciklarmisiniz.Simdiden tesekkurler hocam(Muhammed Ünver)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy mini i serisi armv6 işlemciye sahiptir. "armv" cihazın işlemci türüdür.

      Sil
    2. Hocam samsung galaxy wonder armv 6 mı 7 mi

      Sil
    3. galaxy wonder'in işlemcisi armv7'dir hocam

      Sil
  10. hocam peki oh my heroes ekleyebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh My Heroes! için direk play store'dan indirebilirsiniz. MOD olmuyor maalesef

      Sil
  11. Son bi ricam olucak hocam telefonuma ilk root attim sonra rom attim galaxy mini plus 4G androidim 4.1.1 oldu ama bu sadece yazida kaliyor ne yapmam gerekir yeni bi rommu atsam(Muhammed Ünver)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam tekrardan rom kurmak zorundasınız yalnız son sürüm clockworkmod kullanın

      Sil
  12. Ama hocam bunu telden yaptim pcden yapmadim eger elinizde varsa linki varsa atarmisiniz bi de bu clokworkmod nasil bisey hocam(Muhammed Unver)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam clockworkmod olmadan custom rom yüklenmez. sitede konusu var buyurun link vereyim

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/05/galaxy-mini-clockworkmod-recovery-5028-kurulumu.html

      Sil
  13. Hocam oncelikle clokworkmodu nasil kullancam bilmiyorum eger clokworkmod icin link verirseniz resimli ya da anlatimli verirseniz cok mutlu olurum (Muhammed Unver) simdiden tesekkurler :)

    YanıtlaSil
  14. Hocam clokworkmodu yukledikten sonra ne yapicam romu yenidenmi yuklim yoksa baska rommu yukleyeyim hocam bi en bastan anlatsaniz herseyi size zahmet olcak ama yada hocam size nasil ulasabilirim konusmak icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom rom yükleme adına hiç bir bilginiz yok yapmayın denerim zarar edersiniz ancak sitede galaxy mini custom rom kurulumu konusu da mevcuttur inceleyin

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2012/05/galaxy-mini-custom-rom-kurulumu.html

      Sil
  15. Hocam inceledimde pcden yapiliyor bi kismi o yuzden bunu biraz zor yaparim cunku benim pc bozuk :D hocam bunu direk telden yapamazmiyim ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://www.facebook.com/oktay.bavli kardeşim ben sana yardımcı olayım ulaş bana aynı sıkıntı banada olmuştu hallettim artık alıştım ona

      Sil
  16. hocam galaxy mini 5570 e en son rom 2013 kasım rom diyor sammobile.com da sitede daha üstü varmı yoksa en son çıkan rom o mu ve oradan indirsek bi sıkıntı olurmu veya paylaşcakmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam sitedeki son romu kullanın NİSAN 2014'e aittir en stabil olanı budur buyurun link vereyim

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/2013/05/galaxy-mini-236-nisan-rom-s5570cpwll1.html

      Sil
  17. Neyse hocam basinizi agrttim kusuruma bakmayin cunku telimi en iyi sekilde kullanmak istiyorum Neyse hocam Tesekkurler :)BASARILARINIZIN DEVAMINI DÌLERÌM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam üstteki verdiğim linkleri inceleyin, galaxy mini için custom romları önermiyorum bu arada

      Sil
  18. HOCAM TELEFONUM GALAXY Y S5360 BEN BUNA TELEFONCUDA KİTKAT 4.4 ROM ATTİRSAM KASARMİ? ACİLL CEVAP

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom rom önermiyorum pişman olursunuz

      Sil
  19. HOCAM GALAXY MİNİ TÜRKİYE DİYE UYGULAMA GOOGLE PLAYDE OLSA KESKE

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam Galaxy Mini Türkiye için değilde yeni açacağım site için düşünüyorum

      Sil
  20. HOCAM TELİM S 5360 YOUNG ONA ROM AIRIRSAM TELEFONU ESKİSİ GİBİ KULLANABİLİRMİYİM ARAMASINDA TELEFONLA KONUŞMASINDA İNTERNETİNDE FELAN Bİ SIKINTI OLURMU? ADIM DOĞAN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hangi romu kuracağınıza bağlı doğan hocam stock rom olursa hiç bir sorun olmaz merak etmeyin

      Sil
  21. hocam onerdiniginiz kart ve savunma oyunu varmi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kart oyunları hakkında bilgim yok

      ancak savunma olarak bu sayfayı inceleyin

      http://galaxyminiturkiye.blogspot.com.tr/search?q=savunma

      Sil
  22. hocam FX GURU diye video efek t programi war onun pro versyonunu yapabilirmisin içerik 44 dolar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fx guru armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam hocam ayrıca full sürüm işlemi sıkıntılı biraz

      Sil
  23. Hocam bunu telden yapamazmiyiz pcim bozuk :-( :-(

    YanıtlaSil
  24. Allah kahretmesin ya bu ne ya valkah kafayi yicem :D hocam bi arkadas bana link verdi bunu yap android 4.4.3 olur dedi bende indiriyorum ama gapps indiremiyorum size versem zippyhare uplaod edermisiniz lutfen

    YanıtlaSil
  25. Hocam size bisi sorucam tel s5360 galaxy y rootlu hovam cihaz biliyosunuzki arm 6 arm 7 yada cekirdek surumu yukletebilirmiyiz bide telin hafızasını yukletebilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işlemci birimi donanımsaldır yükseltemezsiniz

      Sil
  26. Dream League Soccer ve Traffic Racer armv6 yapar mısnıız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. traffic racer ve dream league soccer armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam

      Sil
  27. Hocam telefonmum galaxy ace s5830i telefona ön kamera veya ram takarsam cihazıma bişey olurmu cevap verin hocam lütfen şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bunu nasıl yapmayı düşünüyorsunuz ?

      Sil
    2. Hocam sadece merak etmistim kızmaya gerek yoktu :///

      Sil
  28. Hocam ben de yeni bir site açtım fakat sizin gibi android simgesine linki nasıl koyabilirim . Lütfen yardmcı olur musunuz :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam resmin üstüne tıklayıp bağlantıyı düzenle demeniz yeterlidir.

      Sil
    2. Hocam bir turlu yapamadim . Tam olarak neler yapmam gerektigini sira sira anlatsaniz . Ben blogger sitesine giriyorum konuyu vs aciklamayi yaziyorum baglanti ya tikliyorum linki yaziyorum fakat bu sefer sitede link gozukmuyor . Ben de bu yuzden direk link i yaziyorum . Kullanicilar kopyala yapistir yapmak zorunda kaliyor :( Kusura bakmayin biraz bunalttim ama sira sira anlatsaniz ? Simdiden saolun .

      Sil
    3. hocam sıra sıra anlatmama gerek yok zaten dediğim gibi resmin üstüne tıklayıp bağlantı düzenle deyin

      Sil
  29. hocam ace 2 4.4 yapsam nasıl olur»??????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam yapmayın derim memnun kalmazsınız. custom romlar düşük özellikli cihazlarda pek verimli değildir

      Sil
  30. Hocam shark for root diye bir program varmis.Wifi kill gibi hack programi kullanimi ve apk eklermisin siteye ve hocam telefon alcam tabi hizli buyuk ekran ve oyun icin ideal bataryasi olan bi r telefon önerebilirmisin.General mobile discovery elite sizce iyimidir.Kafamda cok soru isareti kaldi.Kararsizim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sitede wifi kill uygulaması mevcuttur.

      discovery elite ideal bir cihaz hocam ancak inceleme yapmadım

      Sil
  31. Hocam gunship battle son surum para hileli atarmisin?
    -Erdem

    YanıtlaSil
  32. hocam pool live tour armv6 icin ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pool live tour için bakacağım portlanırsa siteye eklerim

      Sil
  33. Hocam 2.3.6 surumunde Exploration diye bi oyun var minecrafttan hicbir farkı yok sizden ricam o oyunun full surumunu paylasmaniz simdiden tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  34. Hlcam shadow fight 2 mod apk yüklermisiniz.Saygılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. galaxy mini de çalışmıyor o oyun

      Sil
  35. hocam the simpsons u yükler misiniz şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. the simpsons armv6 cihazlarda çalışmıyor yardımcı olamam hocam

      Sil
  36. Gunship battle helikopter oynaya bilen varmı galaxy mini iserisinde chainfreyle falan çalışıyormu bilen varsa bi yorum atsın lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam i serisi cihazım olmadığı için bilgim yok

      Sil
    2. Yok hocam tum herseyi denedim chainfire yi de oyuna giriyo bastaki resim gozukuyo atiyo

      Sil
    3. hocam normal galaxy mini de sorunsuz çalışıyor :/

      Sil
  37. yok daha neler hic gulesim yoktu telefona on kamera takmayi soran arkadas allah senden razi olsun beni guldurdun icin ne ictiysen herzaman ic bu siteye gir gerisi gelir zaten icmeden bu soruyuda soruyosan git bi zeka testi yaptir ( hocam bu yorumlarimizin sizede bi zarari varmi ne olsa sizin siteniz varmi hocam zarari )

    YanıtlaSil
  38. hocam galaxy ace plus in stock jellybean varmi 4.X.X versiyon varsa bana bir link atin lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ace plus için 4.0 güncellemesi gelecekti samsung sonradan iptal etti. stock jellybean yok anlayacağın. ama custom rom olarak bulabilirsin cihazın donanımı yeter

      Sil
    2. evet hocam galaxy ace plus için stock ICS sürüm yok

      Sil
  39. Toprak Koç günlük 55 bin tekil hit alan .com domainli web sitem var. İstersen reklam yapabiliriz?

    Bu mesaja vereceğin cevap olumlu olursa sana gmailden ulaşırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mail yolu ile dönün, site adresi vb. bilgiler ile inceleyim

      Sil
  40. Hocam gm discovery mi yoksa galaxy win'i mi önerirsiniz simdiden tesekkurler

    YanıtlaSil
  41. Hocam dino hunter deadly shores oyunun hilesini atarmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DINO HUNTER: DEADLY SHORES armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  42. Hocam dubai drift modlu olarak paylasabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dubai Drift armv6 cihazlarda çalışmıyor hocam siteye ekleyemem

      Sil
  43. Hocam spotify premium apk yapabilir misiniz

    YanıtlaSil
  44. toprak hocam iyi aksamlar hocam benim 240 lira civari param var ve galaxy s4 kore mali diyorlar bizim burada heryerde gecerlimi bilmiyorum herneyse hocam s4 kore mali almayi dusunuyorum sizce ne yapmaliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam kore malı cihazları hiç bir şekilde almayınız

      Sil
  45. age of wind 2 hileli apk paylaşa bilirmisiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. age of wind 2 mod için bakacağım hocam

      Sil
    2. Hocam jelly mania yı yukledim ama bolumun sonuna geldigimde oyun takilip kaliyo kapaya zorla uyarisi geliyo siteye duzgun olanini atabilir misinniz

      Sil
  46. Hocam lg g2 icin oyun onerebilirmisiniz 2 gun oldu alali ve siz de onu kullaniyorsinuz sanirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet engin hocam bede lg g2 kullanıyorum galaxy mini'nin yanında.

      oyun olarak açamadığı bir şey yok,

      dead trigger 1-2
      need for speed most wanted
      asphalt 8
      shadowgun
      spider man serisi

      bunları deneyin aklımda olanlar şuan için

      Sil
  47. hocam galaxy gio android güncellemesi yaptım 4.2.2 oldu subway surfers neden açılmıyor hocam ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam custom rom yüklemişsiniz açılmaması durumda önerim yoktur.

      Sil
  48. Samsu.ng galaxy trend plus icin onerri oyununuz varmi
    Lutfen cewabi g_mail adresime atabilirmisiniz. 4gb
    Hocam ?

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir