Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

26 Ekim 2013 Cumartesi

Pool Break PRO APK - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Son derece zevkli bir oyun olan bilardoyu en güzel hali ile android telefonları üzerinde oynamak isteyen arkadaşlarım için önerebileceğim gerçek anlamda düşünülerek hazırlanmış bir oyundur Pool Break üstelik sizler için PRO sürümü ile sunuyorum. Grafikler tamamen 3D'dir. Oyun kendi içinde bir çok farklı moda ayrılıyor ama her oyunda mantık aynı topu deliğe sokmak bunun içinde iyi bir ıstaka yani bilardo sopası deneyimine ihtiyacınız var oyundaki zorluk seviyeleriyle kendinizi rahatlıkla geliştirebilirsiniz. Üstelik online modda bulunmakta ister wi-fi üzerinden isterseniz de facebook üzerinden arkadaşlarınız ile oynayabilirsiniz. 8 toplu, 9 toplu ve daha birçok modu içinde barındırıyor snooker oyunu dahildir. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.99$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler


Pool Break PRO APK
Kurulumu
Pool Break PRO APK dosyamızı indirip kuralım ve oyuna giriş yapalım.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

37 yorum:

  1. Hocam champ man pembe ekran geliyo lütfen bir çözüm bul

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam cihazınız belli ki i serisi bu yüzden. siteden chainfire uygulamasını indirin kurun ve qualcomm driverde oyunu çalıştırın sorun çözülür büyük bir ihtimal. elimde i serisi bir cihaz olmadığı için deneyemedim.

      Sil
  2. plant vs zombies 2 yüklermisin hocam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam plants vs zombie 2 ARMV6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  3. çağrı naptın bütün oyunların linkini verdin ve hocam pes 2012 full sd cart kurulumsuz tek apk olanlardan atın !!!!

    YanıtlaSil
  4. hocam roehsoft ram expander eklermisin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mulla hocam mail adresi verirseniz atarım :)

      Sil
  5. aynen üzgünüm hocam konturolümü kaybettim aşırı heyecan bidaha yapmam.

    YanıtlaSil
  6. 1 link yolluyum dedim bitane dahamı yollasam bitane daha bitane daha bitane daha ne olduğunu bilemedim çok üzgünüm hocam. acaba silmeden önce kaydettinizmi :)

    YanıtlaSil
  7. hocam galaxy gio nasil bir telefon gorusunuz nedir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam galaxy gio galaxy mini ayarında bir cihaz sitedeki oyun ve uygulamaları rahatlıkla çalıştırabilir ancak alt düzey bir telefondur

      Sil
  8. Hocam rica etsem gta yollarmısınız kamilpalaz.2000@gmail.com

    YanıtlaSil
  9. ya icube apk paylasırmısınız paylaşmassanız bile cevap verin çünkü böyle merakta kalıyom olmuyo :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyun zaten play store'da ücretsiz ve uygun değil mi

      Sil
    2. hayır ücretsiz değil ücretli o yüzden sizden istedim hocam

      Sil
    3. yeni fark ettim hocam ücretli sürüm olduğunu bakacağım ayarlaya bilirsem eklerim

      Sil
    4. teşekkürler hocam

      Sil
  10. hocam frotline comando d-day lutfen

    YanıtlaSil
  11. Hocam birşey daha sorucam, Gloomy dangeons II indirdim bayada bi bölüm geçtim artık çok zor oldu hiçbiyerde Cheatlarını bulamadım acaba sizin bildiginiz cheatların oldugu bi site varmı? Yada sizin bildiginiz bi kaç cheat Varsa yazabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  12. Hocam call of mini herhangi bir surumunu yukle ne olur

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. call of mini'nin bir çok oyunu galaxy mini de çalışmıyor ancak sitede call of mini zombies var

      Sil
  13. hocam galaxy miniletrijelly beane yukseltiliyor ve ben bir video izledim ve cok sasirdim lutfen sizde izleyin gercekten cok sasirtuci bize nasil tapiliyor anlatirmisiniz lutfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam bahsettiğiniz işlem custom rom yükleme ancak ben önermiyorum göründüğü gibi stabil çalışan romlar değil

      Sil
  14. hocam nova1 sorunsuz data apk paylasirmısın. bir oda var hocam bir turlu geçemiyorum lutfen yardımm!!! bolumun ismi a spark in the void

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam oyunda genel olarak hata var ama bakacağım olursa eklerim.

      Sil
  15. Hocam su myscript calculatörün armv6 sını yapsan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam ARMV6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  16. Hocam google play store daki tekken card tournamenti galaxy miniye uygun yapma sansin varmi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam ARMV6 cihazlarda çalışmıyor.

      Sil
  17. Toprak merhaba, şu Candy Crush Saga için birşey yapamıyor musun? Google Play'de desteklemiyor diyyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maalesef hocam candy crush saga ARMV6 olmuyor.

      Sil
  18. hocam asphalt 7 veya pet rescuse saga oyunlarını yüklermisiniz

    YanıtlaSil
  19. hocam tüplü ve öfkeli ve dolmuş driver atabilirmisiniz

    YanıtlaSil
  20. Hocam resident evil para hilesi lazm hocam oyunlar icin tesekkurler

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir