Sizler İçin Seçtiğim Oyunlar

24 Ocak 2013 Perşembe

Championship Motorbikes 2013 - Galaxy Mini (QVGA-ARMV6)

 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir


Android oyun dünyasına yeni giriş yapmış olan oynanışı oldukça zevk verici motor oyunudur. Motosiklet sürüş becerilerinizi konuşturmak için iyi bir fırsat sunuyor oyunumuz. Adrenalin dolu bir oyun çıkaracağınıza eminim. Dünya çapında 10 zorlu parkur, 3 zorluk derecesi ile bir hızda birleşince tadından yenmez bir hale geliyor. Oyundaki kontroller oldukça basit siz sadece yön veriyorsunuz ve frene basıyorsunuz hızlanma işlemini motor kendisi yapıyor zaten. Galaxy Mini de sorunsuz çalışmaktadır. Play Store'da 1.42$'dır.

Oyunumuzdan Görüntüler




APK dosyası
Kurulumu
APK dosyamızı kurup oyuna girelim.
 

Yeni android oyun ve uygulama paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir

30 yorum:

  1. toprak hocam lütfen swords and sandalsı koyarmısın

    YanıtlaSil
  2. Bahadır hocam çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  3. öncelikle oyun icin tskkür ederim hocam. sorun su bir iki güne s3 ya da note 2 alcam .secim yapmak cok zor.2 gündür siteye gelmenizi bekliyordum. bide size danisayim dedim.sizce hangisi nedenlerinide söylerseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  4. Hocam RealFootball 2012 atarmısın ? :(

    YanıtlaSil
  5. Emre hocam tabiki de note 2 performans istiyorsanız :)

    Real football 12 çalışmıyor :(

    YanıtlaSil
  6. Toprak hocam beach buggy blitz i atarmısın ?

    YanıtlaSil
  7. hocam real 2011 i atarmisin calısıyomu galaxy minide sitede var galibada linkler kırık heralde indirmeye girince linkler cıkmıyo

    YanıtlaSil
  8. Hocam google chrome u ekleyebilir misin?

    YanıtlaSil
  9. Hocam hill climb racingin guncellenmis hilelisini istemistim bakarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam denedim fakat yeni sürümünde hile olmuyor :(

      Sil
  10. Hocam hill climb racingin guncellenmis hilelisini istemistim bakarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
  11. toprak sırf şu handler sorunu için vodofone geççem vodofone proxy sinde indirme limiti varmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. serdar hocam sorun yaşamıyorum 200 mbye kadar bazen başlamıyor fakat indiriyor.

      Sil
  12. hocam order chaos die bi oyun var online sper gbi ama galaxy mini kaldırcanı sanmıyorum ama şansımı deniym dedim bi araştırırsanız sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hocam telefonumuzu kucumsemeyin :) tabi calistirir hatta calistiriyor benim hesabim var 20 level küsür.fakat sürüm 1.1.4 idi o zamanlar.sonra 1.2.2 ye guncellendi.o zaman cracklemediler ekrana bizim icin.bu ekran crackleme islemini genelde smart4u yapiyor ama onlarda konuyu kaldirmis tekrar uyarlamak yerine.bakalim hayirlisi toprak hocamda kaynaklarindan arastirsin bende sizin icin arastirirm fakat haberiniz olsun oyunu oynamak icin overclock sart.yoksa cok kasiyor oyun.yani mart romu yada custom rom sart oyun icin.kasmamasi acisindan.

      Sil
    2. çok teşekkr ederm yardımınız içn overclock yapmayı ddüşünmyorum onsuz oynanıyorsa denerm :)

      Sil
  13. Toprak hocam oyun icim cok tesekkurler hemen deniyorum :)

    Bu arada Ekrem Cöloglu hocam nerelerdesiniz ya :) slim romla ilgili sormak istedigim birkac birsey var.Ama soylemeden edemeyecegim rom harika :)

    YanıtlaSil
  14. toprak hocam sana bişey sorcam;

    Ben Dün gece telefonla oynuyordum sonra internete gireyim dedim "internet"e girdiğimde hata veriyordu neyse kapatayım da bi daha açıyım dedim samsung videosundan sonra samsung yazısı yanıp sönüyor bende bir süre yanıp söndükten sonra tekrar samsung videosu çıkıyor bir türlü açılmadı.

    Ne yapmalıyım :(( LÜTFEN YARDIM :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ahmet hocam tekrar rom kurun bir sorun çözülür hem internet hemde takılma

      Sil
  15. hepsi bi anda dün akşam oldu.

    ve romu tekrar nasıl kuracam samsung kies olurmu ??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hocam siteden ekim romunun konusunu inceleyin sizi aydınlatır :)

      Sil
  16. garanti dışına çıkmayacak ama

    ve ben bunu saat 4e kdar yapmam lazım

    YanıtlaSil
  17. samsung kies olur mu olmaz mı ben romu ordan yükselmiştim(2.3.4) e

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kies konusunda bir bilgim yok ancak siteden güncellerseniz cihaz garanti dışı kalır.

      Sil
  18. Hocam autorap ltfn paylasabiliemsnz

    YanıtlaSil

Yeni android oyun paylaşım sitemiz ;

Android Oyun CLUB - http://androidoyun.club

android oyun indir - android uygulama indir